ÖLAND !!!!!!!!

öland, here i come ! Imorrn drar jag till öland, kommer hem på söndag. Så om ni vill nått speciellt får ni ringa elr messa !! PUSSPUSS  <33

dreams --

DRÖMMAR

vad är drömmar egentligen ?
dom är som fantasier som man får uppleva under sömn, jag drömmer kanske 3-4 gånger i månaden. Ibland kan det vara mardrömmar och ibland helt underbara drömmar som man inte vill vakna ur.  Inatt drömde jag en helt obeskrivlig dröm, jag vart besviken när jag vakna och upptäckte att drömmen inte va på riktigt. ! kommentera om ni har vart med om samma sak :) PUSS

marknad i rejmyre :)

hejhej, idag har jag vart på marknad i Rejmyre. Det tog oss en halvtimme säkert bara att komma in i staden, det va varmt och himla mycket folk. Jag inhandla en strandtunika, cocosbollar & munkar :) Sen åkte vi till Ellis mamma och fika, dom har 4 wippethundar och dom va skit söta!!!  Ikväll blire nog sova med soffan, fast vi vet inte vem vi ska sova hos ;p Bra planerat vah ! Så vi kommer väll va imorrn (:  goodbye !
Tack för den här roliga dagen Elli och Jossan ! <3
----------------------------------------------------------------------
              ÄLSKAR DEJ SOFFAN !!!!!!!!!!!

svampdags !

tjenatjena, idag vart det svampplockning. Vi har åkt runt på många ställen men hittade inga svampar alls, då gav jag upp hoppet och börja plocka blåbär ist. Storasyster kom precis förut, sen åt vi pyttipanna, jag måste va hemma hos pappa senast kl.18.00. Fast egentligen vill jag inte åka härifrån :(  Fast jag saknar soffan så himla mycket , tror vi ska va imorrn elr på torsdag! Nu ska jag börja överföra bilder till datan ! Byebye

Bild från kanalen igår :D

hemma igen

hellu, nu är jag äntligen hemma igen! Kom hem runt 19 i lördags, men jag tvinga pappa att jag skulle få åka till mamma och sova här en natt och det fick jag ! Så nu har Jag, mamma och Johan sett på Allt Flyter, den va rätt så bra. Jag rekomenderar att ni ska se den, men det som störde mitt film tittande va en liten sak som satt och bet mig i foten. Det va ju självklart skitungen Hilda, hon ska bita på allting som finns nu! Hon är så gullig. Nu ska jag nog lägga mig , godnatt pusspuss
Alexander Rybak <3

marknad i hede !

hejsvejs, idag vart det marken i Hede. Fanns inget specielt, men fastna för en tröja. Den va svart med en katt i mitten, den va jätte fiin! Jaha imorrn åker vi hem, vill inte hem fast ändå vill jag det. Det jobbiga är den långa resan på 60mil :/
Om en vecka så blire semester med mammsen! Vi ska kanske till Öland, :)
Saknar verkligen min Alex ;(
pusspuss

marknad i funäsdalen !

hej,idag har jag vart på marken som dom säger här uppe i härjedalen. Det fanns många fina saker men orka it köpa nått. På hotellet i funäs åt vi grillbuffe , så jäkla gott de va. Fast jag åt typ bara Kyckling, pomme och bearnaisesås :)
Sen åkte vi till ett stort tält där dom säljer massa saker. Där köpte jag 2 troll,spel, mm :) Men nu ska jag äta / Igen ! ;P
Pusspuss

semester !

hejjj, har inte hunnit bloggat så mycket. har vart upptagen! Nu har jag semester i härliga härjedalen :D  det är ju inte direkt världens bästa väder här då men . Igår när jag va och fiska så blev jag uppäten av alla knotten, när jag kom hem senare så såg det ut som jag fått vattenkoppor i hela ansiktet och fötterna !! Fy fan för dom små krypen. ;p
jag saknar min kära mamma mest av allt, och min lilla gullkatt Hilda som väntar hemma. Tyvärr tar det ju 1,5 vecka tills jag får träffa dem.
 Puss

båt :)

äntligen har mamma köpt en båt, jag har redan kört den. Fast jag körde nästan in i kanten av kanalen ! ;p Ska nog ut och åka med den senare och meta .

Kedjebrev

Hejhej, Jag blir så himla trött på om här såkallade kedjebreven. Jag får hela tiden sms med att det står det kommer hända dig nått underbart morgon kl.14.00 om du skickar det här till 15 st i din kontaktlista!! Det händer aldrig något, förr tyckte jag sånt där var kul. Men nu har jag slutat. Detsamma är på Bilddagboken och såna sidor, då står det att om man inte kopierar kommer din mamma bli mördad elr att en tjej som blivit mördad kommer sitt vid din säng varje natt och stirra på dej. Det är ju helt sjukt !!

Italobrothers - Stamp on the ground

Har fastnat för den här låten Italobrothers - Stamp on the ground

bilder på världens sötaste kissekatt !

här kommer några bilder på den underbaraste kattunge som finns !

hejhej allihop ! :D

tänkte börja skriva lite blogg , få se hur det går med det. Har bara misslyckats förr, har minst 5 st gamla bloggar jag inte orkat forsätta på !  Men nu ska jag iaf försöka lite ;p kommer också lägga in bilder med tiden, jaha då är det ju bara att börja blogga ! :D