måndag 14/9-09

heejjjsan allihopa :)
idag börja dagen med att skolan börja 9.10 så liote sovmorgon fick jag. Lektionerna vi hade va no-språk-gympa-bild. Har vart rätt så kul idag faktiskt, har saknar mitt babe sophia som fan så bra att hon är tillbaka:) Ridning efter skolan kl.16,00. Hade Paddan idag, allt gick bra för utom allt skumpande hit & dit. Han är ju trots allt en väldigt skumpig häst. Vet ni vad, jag är så jävla smidig så jag ramla av när det var avsittnig XD foten fastna bakom sadeln och jag flög ner på marken fort som tusan :D haha herregud, clara stog bara och asgarva :P Blir ju inget bloggande på hela veckan tyvärr för jag ska ju fara till farsan! Saknar min mobil så mycket, han ju inte ens använda den innan den åkte in på lagning ju :( men jag får väll vänta som vanligt i 100 000 år !!
Men ni kan nå mig på mobilen, hejdå & ha det bra pUsS Y


Kommentarer
Postat av: b & v

SE VÅRAT SVAR-PÅ-TAL INLÄGG TILL AMIR!!



Amir (gaybloggen.com) hänger ut oss på sin blogg, se vårat svar på tal inlägg på våran blogg.

http://apieceofsisters.se

2009-09-19 @ 20:22:57
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0